
Så er der lavet lækre hjemmelavede påskeæg. Jeg modtog jo en fin pakke fra Odense-Marcipan for et par uger siden. Påske er egentlig ikke noget, som jeg har gjort noget særligt ud af herhjemme før, det har bare betydet at vi havde nogle ekstra fridage. (mere…)


