Jeg har fået nyt legetøj herhjemme. En Wilfa Vanilje XL ICM-2SB ismaskine, hvis vi skal tage det tekniske med. Er den ikke bare fin?
Jeg har haft lidt forskellige ismaskiner gennem de sidste 10 år, både uden og med kompressor. De fungerer sådan set allesammen fint, og gør det de skal. Nemlig at lave lækker is. Men denne en ismaskine fra Wilfa slår dem allesammen. (mere…)



